Thursday, June 7, 2012

take mood

Assalamualaikum! Semalam duk layan movie, hari ni konon nak take mood nak study, konon nak print nota, tengok chap pe yang masuk, buat jadual exam cantik2, tulis tempat exam katne konon nak bagi semangat sket study, tp hampeh tol, da 2jam duk depan laptop, mood nak study xdtg2 lg...tapi aku tahu lau take mood nak study aku bese ambik mase satu hari. so esok la maknenye aku mula study..INSYAALLAH! Penat betol jadi final year student, fikir fyp(dah siap semua, bound, tunggu nak hantar je) dan yang paling penting fikir keje! perkara yang sangat dirisaukan oleh semua pelajar universiti yang dah dan akan habis, termasuklah aku;D Isnin hari 2 pegi interview TPM, sampai hari ni nightmare ngan TPM xabes g, interviewer memang kaw2 hentam tapi siyes dapat pengalaman bermakna dari TPM ni, diorang macam terkejut aku yang final year student apply, tapi xpe, memang nak timba pengalaman interview, next time leh tahu pe yang sesuai untuk diajar ketika mock teaching...lau ade peluang interview attend je, banyak hidden experience yang kita akan dapat nanti;)) skng nk fokus pada final dulu, tadi ade emel resume sket, nak stop dulu cari keje, study dulu, fokus final dulu, rezeki Allah s.w.t. dah tentukan, just the matter of time, cepat atau lambat, daripada pe yang aku bace, ade tertulis, Allah s.w.t. malu untuk tidak memenuhi permintaan hamba-hambanya;) jadi,banyakkan usaha dan berdoa kepadaNYA..
seronoknye makan nasi yang lembik2 macam ni atau nama lainnye bubur..jap lagi nak masak bubur! ;D

No comments:

Post a Comment