Monday, September 5, 2011

hari raya

..Di kesempatan ni aku nak susun 1ojari-jemari aku memohon ampun dan maaf dari sanak-saudara, sahabat handai dan kaum seagamanya...kalau ada kata-kata aku yag mengguris, meghiris, melukai atau apa2 perbuatan aku yang buat ada semua terluka da dilukai aku minta maaf...ok,tanpa berucap panjang aku gambarkan hari raya aku tahun ni dengan gambar-gambar kat bawah ni.....;D

Senyuman dan gelak tawa di pagi Syawal;))
ehem2...bulan puasa kan xleh nak bermanje...so ape lagi...hak3;p
"abah...maah banyok deh..." sambil tangan menghulurkan duit raye kat abah tahun ni.....alhamdulillah;))
"mok....mitok maah super duper banyok deh..." super duper?byk sgt dosa 2...hihiii...mok pun dapat duit raya dr aku;))
Setiap org diinterview oleh Manager Guo sebelum menerima duit raya...yg benar2 ada keinsafan di pagi syawal baru dpt duit raya drpnya...kihkihkih
Finally!!! berhempas pulas menangis baru lulus duit raya dari Manager Guo....kih3;p
taraaaa...aku dah bertukar jd bibik...."bikkkkkkkkkkkkkkkkkkk", kata Guo..damn!
senang...last2 aku pakai tudung segera ni utk buat keje...simple yet comfortable!! ;p
jage kesihatan tetamu yang datang umah..."xleh minum air batu"...kih2
himawari+hidayah=himawariyah-my niece yg jinak buat seketika...hee

**muka biase2-sedang2**
**muka cam....hmmm**pingsan**;p

what i've cooked for this syawal??
1. popia nestum
2. puding roti+custard sauce
3. kek keladi
4. trifle
5. tart nenas

yang no 5 kunun nak buat tapi xterbuat...nenas da beli, last2 aku potong2 buat colekk buah! heehee
puding roti (custard sauce lam peti)
kek keladi
trifle

gambar popia nestum xde...semua seang nak buat...resipi aku google intenet je...;)

Selamat Hari Raya da Selamat Pengantin Baru buat teman2ku yang baru je kahwin..doakan aku cepat kahwin same! isk3

6 comments: