Tuesday, May 17, 2011

aku di HUMAIRA SCARF

Hye semua!!!!!!!

aku xsuke pakai instant tudung ni..tapi tiap2 hari kena pkai lain2 design..nak promote..customer xrase lgi pakai aku da pakai,heheh biru hijau 2 baju keje aku

Huuh lame gile rase blog ni tak dihupdate oleh tuannye...al-maklumlah...lepas business proposal aku di reject oleh Tuk Penghulu kampung aku...aku terpaksa cari idea lain nak habiskan cuti musim panas aku ni...kih2 aku sekarang ni telah dijawatkan sebagai penjual tudung kat Wakaf Che Yeh...Humaira Scarf..aku ingatkan dapat jawatan Assistant Manager ke ape..tgk2 kena jual tudung je.hehe...Keje kat sini ok cuma majikan agak cerewet...maklumlah kedai ni kononnya memperuntukkan gaji yang agak mahal kepada buruh binaannye...jadi kena la cerewet sket ;p keje cam biase 10am-10pm...aku skng ni masih berharap jawatan aku skng ni memampukan aku untuk kembali kurus.,,tapi da 2minggu keje macam makin sihat je,he2..Baiklah info terkini mengenai Si Penjual tudung ni akan diupdate setiap ari Selase...hari aku off..

gua chow dulu..dgn pesanan kawal pemakanan anda dikala cuti ini ;))

8 comments:

  1. come baju kejo taq. buleh ah wat g klaz sem dpn =P

    ReplyDelete
  2. jual tdg pn pkai bj korporat ko??stylo demo..keh3.. :P

    ReplyDelete
  3. sedap molek tiap2 hari pki tudung baru

    ReplyDelete
  4. ziny:
    hooo...bleh sgt la ziny...koho wat sumax loker taq jah....hahaa

    ReplyDelete
  5. enol:
    wahhhh....mu napok supo baju korporat ko??hebat2....bulih royak ko boh ni...mst gaji aku naik...hahaha

    ReplyDelete
  6. pali:
    ho...sedak2...bleh meraso tdg hok aku xmampu beli...kih3

    ReplyDelete
  7. jaa:
    ho...pg 2 sapa pete dpt kijo doh...he5

    ReplyDelete