Friday, November 5, 2010

tagged by fad...fun jgk..;))

hape punye bola la..xleh gerak ropenyer..ingatkan da boleh golek2 atas jalan ni!! gagagaa

Switch on my laptop, straight headed to my blog..browsing through all the fav blogger and friend's updated blog..noticed my name was tagged for this question by fad! so, jenguklah2 jawapan aku yang cukup berhemah ini! teehee;p

3 nama samaran kamu

taq - geng2 kamceng
sha - nama panggilan kt umah;)
intan - versi formal dan budak baik,teehee


5 tarikh penting dalam hidup kamu

6 Dec- besday aku,muahaha
7 Jun- besday mummyku tercinta
6Jun- besday daddyku yg cooolll
9 Jan- dulu penah lupe tarikh ni...heee;p
(all 5 in 1 date-bday my sibling yg tsgt2ku syg)..nseb bek lau x ade yang terase.hiii

5 perkara saya buat semalam

makan kuew teow bandung+susu ais
basuh towel yang direndam petang semalam....;D
tido sampai kul1 ;)

bangun balik study,ngehh3~~~
fbwalking
+blogwalking


5 perkara buat saya gembira

beli baju dgn harga yang murah eg: 5henggit sehelai ! ;)
bile ada orang ambik gamba saya ;D
jalan2 ngan kete tengok lampu waktu malam,teehee
makan sizzling..sampai dah xlayan pertanyaan si dia! hee
bile ustaz arabic ckp assignment saya paling kreatif....muahaha

5 tempat percutian idaman saya

MECCA...perform haj with my futuring husband 1day..amin
JEPUN.....super nak3!! (u...make note on this ok! ;p)
SWITZERLAND...nak pegi ladang lembu badan tompok2 tu..heee
ANONYMOUS - a place loaded with cherries and near a small wooden cottage.....;)
Tempat yang ade kumpul semua jenis basikal tua..mula dengan yang pakai tayar besar satu,kecik satu tu...teehee

5 sebab saya jawab tag ini

sebab di tag oleh fadhilah
as a warm-up baru bangun tido,hee
untuk habiskan teo panas yang baru dibancuh....;)
sebab dah 2hari xde idea nak update blog pasal ape..tenz fad=)
as a start-up to study

5 orang yang nak di-tag


jalilah
kak an

zinie
qimah
eppoo

kejap guna kata ganti diri aku..kejap saya..haahaa..ok..for those that have been tagged, just do it if you are free, lau x free pon xpe, no hard feeling...;D tapi kena perah otak jugak nak jawab soalan2 simple ni..seyess!! teehee..

..ok..nak sambung study balik!
bye-bye!!!
***cayang kamo semua***

10 comments:

  1. hi cik Taq..owh..lame ja xupdate bl0g..xdak m0od lol..ok,t ja update n buat tag nie okeh..btw, nak ikut g0p g Jepun! hee
    g0od luck exam!

    ReplyDelete
  2. jaa:
    2laa jaa..rindu kt jaa..;))
    haha..bleh2..kte konvoi honeymoon kt sne deh..hehe

    jaa pon gud luck!;)

    ReplyDelete
  3. intaq,,,supo kenal jah bebola bulat tue...tp dmana ya?hehe

    ReplyDelete
  4. nana farhana:
    haha...bola 2 ak sepak tgh jale maso nk g ambk duit ari tue..hahaahaa

    ReplyDelete
  5. haha..kuat gop kaki ku buleh sepak bola tue..aku nk jentik bola tu pun keno guna kaki..

    ReplyDelete
  6. nana:
    haishhh...mst doh kuat...nok2 final plok ni....gagagaa

    ReplyDelete
  7. kiah:
    cpt2 kiah..mu pn kne tag jgk 2...huhuuu

    ReplyDelete
  8. assignment arab pun ada yang kreatif ke? pelik nih aku.hahha

    ReplyDelete
  9. das owner:
    hola..assgnment 2 pasal tourism..ak wat sdiri xpkai comp...jadi la kreatif...muahahaha

    ReplyDelete