Wednesday, November 3, 2010

bebelan peperiksaan;))

Skng dah pkul4 lebih..stay up la kunun ni,teehee..Semalam aku sakit2 pinggang sampai xleh tido...Bangun tido pon sakit lagi..Skng ok la sket dah xsakit sgt..sengal2 je (penyakit tue ke hape nii?haishh)..Tapi semalam sakit2 pon aku try jgk ambik nota letak atas meja..ambik syarat la kunun...lepas aku maen2..guling2..lompat2..haru-birukan roomate aku, baru la aku mengadap nota faveret bdk2 ambik English ni...;p

cam bese bile study laptop mesti on, nak dgr lagu..lau da boring mule la tangan gataii nk connect tenet..dugaan besau tue!! ;p

...English Phonetics and Phonology...
wahhh...feveret subjek aku ngan kawan2 aku ni,(xcaye cube tanye diorang),haksss..paper ni lambat lagi, tapi di sebab keterkialan aku dalam class bg subjek ni berada di kedudukan teratas, so kene revise awal sket la,hee..Sebenarnye xyah la payah sgt Phonetics ni bile aku bace,nyesal rase xstudy awal2 sblm masuk class dlu..lau xmemang aku la student cemerlang terbilang Madam Sab..muahaha..ayat xleh blah..

ade 7bab masuk final
budak2 English yang xthu lagi bab mane masuk sedar2 lah ye (tmasuklah aku;p) yang kat sebelah 2 pulak..aku pon xthu la..sape la yang rajin carik macam2 jenis vowel 2..macam2 pesen ade..2banyak lagi aku xletak..ni laa..salah cikgu tadika aku ajar vokal 5bijik je (a,e,i,o,u) banyak ropenye! anak-anak aku nanti nak ajar mengeja, aku nak anta kat upm la, trus pandai,haha..Jadual exam aku agak padat laa..Xnak pkey lagi macam mane..Benda ni xyah pkey..yang penting aku study..haha..

Nway, GOOD LUCK buat kawan-kawanku yang tercinta..!

Hari ini saya agak kuat membebel..kan3???
**hugss** ;p

8 comments:

  1. hye taq..gudluck for exam!all the best tau! hee... =)-anis-

    ReplyDelete
  2. nie sek power phonetics nih.huhu.bleh laa ajar aku nanti

    ReplyDelete
  3. anis:
    tenz! btw..anis mno ni?hehe

    pali:
    kah3 bleh2...;p

    ReplyDelete
  4. Stadi gapo gak..dok dumoh tgk tv lg sedak..keh3..

    ReplyDelete