Sunday, November 7, 2010

muatan tak boleh lebih

"sayangi perut anda setiap hari"-lagu oleh vitagen,heheee

Baiklah...aku menulis kali ini selepas cubaan aku untuk tidur buat kali kedua gagal lagi...ohhh...demmm..Dalam minggu ni aku sedikit sebanyak menghadapi masalah tidur...Puncanya disebabkan pemakanan aku kot..Sepanjang minggu study week ni aku pon tak tahu nak cakap aku kurang makan ke banyak makan..Ok,diringkaskan cerita sepanjang study week ni boleh dikatakan aku tak turun makan tengah hari. Alasannya malas nak turun dari tingkat4 pergi cafe. Satu lagi, bangun pon dah lambat,hehe...Mungkin dah terbiase, perut pon xrase lapar..Roomate aku pun same, memang xlunch tengah hari. Jom preview menu aku makan ape sepanjang minggu ni..

Hari pertama
1. Nasi goreng kampung
(lepas makan nasi goreng 2..tu pon xhabis..aku rase cam xleh nak duduk,perut aku penuh..baiklah,esok jangan makan nasi!)

Hari kedua
1. Kuew Teow Goreng+roti canai kosong
(konon-konon takut lapar, aku bungkus lah roti canai kat mamak, dua jam lepas makan kuew teow goreng aku makan roti canai..arghhh...perut aku rase "sekok" dalam ayat mudahnye i'm fulled!)

Hari ketiga
1. meehon bandung
(makan dengan penuh nikmat...bessssshhh...tambah2 lagi aku suke makanan berkuah...siap2 makan...alamak.."sekoknyo perut aku", jeritku lagi)

Ok, baiklah kawan-kawan...Itulah masalah yang saya hadapi..rasenye memang xberat langsung menu yang saya ambik kan? tapi 2laa..perut saya sentiase ditafsirkan penuh-"no empty space"..Nak study pon xselesa bile perut cam dah penuh sangat, cam nak pecah jeww..
minyak mastika memang dah nak habis satu botol besar ditonggeng2kan kat perut saya bile perut terase "sekok"

Nak tidur pon payah bile perut sentiase ditafsirkan penuh...Dah 3hari aku study sampai kul8 pagi..Lepas tu baru boleh tidur..Orang lain lepas makan jadi ngantuk,leh tidur lena, aku pulak payah nak tidur,huhuu..

Gud luck Intan Aishah for your first paper tomorrow-Arabic teeheee ;)
***mmmuahhhxxx**

10 comments:

  1. jom kita bertukar nak..biar aku xleh tido..mu boleh tido..sbb aku mmg mudah sgt nk tido..huhuhu

    ReplyDelete
  2. farah:
    jom3 kiah...sdey tol...huhuuu

    fad:
    tenz..cayang fad!;)

    ReplyDelete
  3. go0d luck Taq! xpe..mslah tid0 xpntg..yg pnting ilmu di dada sudah full tue..hehe

    ReplyDelete
  4. jaa:
    tenz jaa..haha..pnuh la sgt..tbe2 rse cuak..haha
    mish u lah dear;)

    ReplyDelete
  5. No more arabic after thiz...yahoo!!!!!

    ReplyDelete
  6. Gud luck tuk anok Pok Kob kito..wat pekso molek deh..jgn naling2..tene2..

    ReplyDelete
  7. enol:
    yeahhh...lps ni kte mrdka..muahahaha

    indie:
    tq ank pk su yeng..doakan sy...huhuuuuu

    ReplyDelete