Sunday, June 12, 2011

keje ohh keje

hari terakhir kat humaira...;)
i quit the job kat Humaira Scarf...kawan-kawan kat humaira smua rindu aku,kih3..xnak bg ak brenti, ayat perasan nak mampus..haha tapi jalan terbaik aku rase baik aku berenti drp duk hadap muke bos yg menyakitkan sanubari aku..huhhh..kemudian seminggu aku hadiri kenduri kendara kazen aku da orang2 kampung aku...seminggu duk makan gulai aku stat sakit perut, muntah,mabuk gulai...haha...padan muka..lepas tu stat cari keje lain balik...2hari aku cari keje dapatla keje kat2 area rumah aku...mase mintak keje 2 kaw2 aku tipu kakak interviewer 2, kalau tak konpem xleh kejenye..hehe esok aku masuk keje tempat baru tadi aku dah pegi survey tempat 2 ngan interview budak kerja kat situ sekali..dah ade sket keyakinan nak pegi keje esok..kih2

i will be in a new uniform in the next post...;p

5 comments: