Tuesday, January 25, 2011

saya suka saya suka;)

Nama sebenar : Intan Aishah Binti Yusoff
Nama fb : Rosha Indie
Berat : 52kg
Tinggi :157.5cm

-saya suka ayam goreng, sizzling, meehon tomyam dan kuew teow basah
-saya suka order tea o, tea tarik atau kopi tarik-abang saya selalu cakap saya macam orang tua;p
-saya suka makan nasi dengan kicap
-saya suka minum air masak-4x botol mineral besar 1hari
-saya suka makan roti bakar dengan sos cili
-saya suka
bila tetamu datang ke rumah dan bertanye "ni dah tingkatan berapa";p
-saya suka menangis bila merindui sesiapa
-saya suka bila ada perempuan tanya "macam mana awak pakai shawl awak tu";)
-saya suka bila orang pinjam dan pakai baju, seluar, tudung dan kasut saya
-saya suka kongsi jeans dengan adik lelaki saya
-saya suka pakai baju berlapis2 sampai muni tanye "kak taq, hari ni berapa lapis"hehe
-saya suka pakai pashmina upm dalam class & dalam bus balik klate-sampai da buruk;p
-saya suka
orang yang suka ambik gambar saya
-saya suka gelak ngan zinie dalam bilik sampai tergolek2 jatuh katil
-saya suka main try2 baju & shawl dengan zinie lam bilik-sampai rase penin2,hehe
-saya suka tampal gambar baby kat meja study saya
-saya suka bila haiqal sebut "buci KL" maksudnye:revolusi KL...cute kan;)
......................................
-saya suka bila assignment saya dah siap,hehe

sebenarnya terlebih happy sebab da siapkan lit review untuk class esok sebab tu jadik
saya suka saya suka,hihiiiii

selamat malam semua=))

5 comments:

  1. saya suka saya suka awak.hikhik..

    ReplyDelete
  2. Esaimen...ak satu haram pn tak start lg..keh3...

    ReplyDelete
  3. taq,aku rse ko mmg ptut bt tutorial cre pki tudung gaya ko r..haha..mesti rmai nk tau..hehe

    ReplyDelete
  4. saya suka minum air masak-4x botol mineral besar 1hari - statement ini buat saya jeles sama kam0o! huhu..ja slalu fail nak minum air masak byk2..

    ReplyDelete
  5. indie:
    aishhhh....jgn reveal kt cni...malu!! ;p

    ainul:
    xpo ainul..ak knl dh mu...he3

    norita:
    haha...bleh2 ita...tdung ak pkai men bedal je...he2;D

    jaa:
    meme pom jaa..taq kuat sgt mnum i msk..xleh hdup tnpe i bgelen2 dlm tbuh...heee;D

    ReplyDelete