Saturday, November 13, 2010

macam mana aishah beri ucapan?

Hye3!!! biase2 name saya intan..tapi bile pakai baju kurung ni,,,nak panggil aishah pon boleh....!!! hahahaha ;p

Sekarang ini aku berada dalam keadaan separa merdeka..Aku tak boleh nak ishtiharkan merdeka lagi sebab ada satu paper lagi..Tapi ok la, dah habis 4paper yang dijawab dengan prinsip aku setiap kali exam "redah & goreng ajewww!!!" hakkkss..Tapi yang aku pasti, 3paper yang terakhir ni memang kaw2 la menyeksa otak aku kat dalam dewan exam tu..Dah la jawab exam atas kerusi yang ada meja kecikk tu..Memang sakit abis otot-otot aku ni,hak3..Baiklah, tika dan saat ini, bilik aku bergelimpangan dengan baju-baju aku yang belum siap aku kemas..esok dah nak balik...Balik kampung dengan abang kandung aku (cepat-cepat diberitahu takut ada yang salah tafsir;p) Lepas dapat sms dari abg aku.."Sha, esok lepas subuh get ready, nak g ambik doh"...herrppp..pengsan aku, barang tak kemas lagi..Tapi sempat lagi update blog..he2 ok, some pic before a long rest of blog post after this...jangan merindui-rindui penulisan aku yer nanti! muahahahaha..

After paper PHONETICS..Muke boleh jawab ke tak rase-rasenye??? he3~~
(tengah betol2 kan muscle aku lepas jawab soalan yang buat aku jadik separa sawan ;p)

Dari pagi tak makan..Tengok lah tu muka aishah sampai dah cekung tak makan..kuat sangat study....(ayat yang beri dosa pada diri sendiri) hahaha

ok, ini kad ucapan sempena final buat si room mate yang xbalik raye haji..sila bersedih yer zinie!!!haksss..sebenarnye aku tampal kertas tu kat lampu study zinie sebab nak lindung lampu meja yang silau-milau tu untuk aku tidur,hehe;))

To all my friend..wish you all the best for CRITICAL READING & THINKING tomorrow! Get ready to step out with "retarded" pace tomorrow...hik2..ucapan exam yang sangat kejam;p

pray me for a safe journey tomorrow...kawan-kawan..sayang kamu semua;)))

6 comments:

  1. comenyer beg mu!ade bulu2 gtu..comey!
    bestnyo dpt klik rayo..huhu
    make daging tue,ingt2la aku kt upm ni deh..
    huhu

    ReplyDelete
  2. ginila rumet deh.. tapo la taq,,tapo... ado hari nanti akan ku balas,, tunguuuuuuuuuuuuuuu~~ ;PP

    ReplyDelete
  3. Nana:beg lmo dh 2 tp xpaka pn blu etp.he2 slmt ari rye naa;)

    Zinie:
    Haha..ok2..sy tgu;p

    ReplyDelete
  4. xadil balik dulu...wuwuwuwuwuwuuuu..nak duit raya...^^

    ReplyDelete
  5. Kerol:
    Haha..mst la..kn ke kerol da abs xm kn??rye aji xde dt rye la..org mkn dgg je;D

    ReplyDelete
  6. Kerol:
    Haha..mst la..kn ke kerol da abs xm kn??rye aji xde dt rye la..org mkn dgg je;D

    ReplyDelete