Sunday, October 10, 2010

LAPORAN TUMBESARAN masa mudaku

Ok tuan-tuan..puan-puan..hari ni kite akan preview balik LAPORAN TUMBESARAN tuan punye blog ni zaman die muda-muda dulu..hehe Dulu tuan punye blog header yang bertajuk "Speak With Your Eyes" ni agak menyihatkanlah,hihi..bukan agak kot,MEMANG menyihatkan,hehe..Baiklah, untuk membuktikan apa yang tercoret ni, jom preview gamba2 ni...hahaha (ketawa plg jhat kt dunie;p)

Gambar-gambar ni adalah kemuncak tuan blog ni g-e-m-o-k..haha bese2 berat die 56-57kg..berat yang standard dari form4 - matrix kot..pas2 mase kt udm..seronok kan makan dengan kawan2 sampailah die jadi gemok seberat 60kg! nah..hambik kau..haha

Taraaaaaaaaa..ini bukti yang amat jelas..Saya dengan azean..aka..adik..Gile gemokkk!

Si gemok 2 bsame azean, mimi n mat yeng..Ni time Kempori 2007 kt Bukit Kirana kot..lupe..tough gile kan aku time ni...hihihiii

Hohohoooo..yang ni lagi gemokkk..muke pon mmg teramat teruk time ni..byk gile cik pimple..huuhh

baris....!! baris akan pergi makan..pergi makan...!!! hahaha inilah geng kuat makanku..2thun yang lepas..haha

Haaaa...dah pengsan kan semua nengok gambar aku..Budak2 UDM maybe da tengok aku gemok tp mungkin xprasan my gemokness at those time,huhuu Tapi 2 memang my extreme time jadi gemok..Sdey tol..sehinggalah aku bertekad nak diet..huhuu

I DIDN'T TAKE RICE FOR ONE YEAR
WITHOUT EXERCISE!

and it's proved! I lost my 10kg's yuhuuuuuuu!!

Ni gambar aku skng..berat badan yang suam-suam kuku...manis-manis buah giteww! rasenye berat aku skng 51.5kg kot,hehe

Tapi theory diet aku ni xsesuai utk semua org, utk certain2 org jer jadik (kpd yg xseswai jgn buat ok!)..aku skng dah makan nasi dengan NORMAL siang dan malam..hehe

So, kepada sesiapa yang nak buat sesuatu perkara, sila ISTIQAMAH..be diciplined! insyaALLAH your goal will be achieved!

(same lah buat si die yang nak stop smoking, disiplin n istiqamah yer! hehe)

15 comments:

  1. mont kiara la, taq....hihihi
    adusss, 1thn x mkn nsi....? xleh byg

    ReplyDelete
  2. awak,sya berminat la ngan cara awak ni..bleh sya try?ahaks..

    ReplyDelete
  3. yana:
    haaa..kn dah ckp..sy lupe..tenz yana 4da correction.hehe
    byg xbyg lah yana..tp 2 la hakikatnye..huhu


    indie:
    mmg ptt pon awop cbe..tp bkn diet mkn la..diet rkok yer;p

    ReplyDelete
  4. wow taq....mung keno jadi coach aku ni...gano nak istiqamah smpi trun 10kilo....sokmo hangat2 tahik ayam jah aku T_T

    ReplyDelete
  5. tayeng:
    jom2 ak jd coach mu yg bgaji! konpem mu bleh trun more than 10kg's..hahahaah

    jaa:
    slim molim...haha

    ReplyDelete
  6. mmg ketara....nk kurus jgk....makin lawa...

    ReplyDelete
  7. bukit kiara di damansara.kenangan lama tuh.huhu

    ReplyDelete
  8. erin:
    jom2 kurus! hahaha

    pali:
    2la..knangan aku jd gemuk! haha

    ReplyDelete
  9. yeng:
    haha..meme pon..time kembori 2 meme gemokkk gile! hakkss

    ReplyDelete
  10. ;) likes this.
    cukup2 ah tu diet ma. nati kuruh sekeping dop sedak gop tengok. yg sekarang OK!

    ReplyDelete
  11. izzah:
    haha..mama xdiet doh pon loni..tlebih make doh pom ni..hehe

    ReplyDelete