Thursday, October 28, 2010

cerikas sambil hirup teo o

senang je nak bela aku..tea o hari2 pon xpewww! ;D

Perrrrggghhh!!!
Lame gile aku xupdate blog..tgk kat blog updated status kwan2 aku 2mggu aku xupdate...baru ku sedar,hehe..Fb,email pon da lame aku xbukak..

Semalam tido kul4 touch-up webpage..pagi tadi bgun lpas subuh trus on laptop..nak save webpage aku..tibe2 smua image xkua..huhhhh..gile cuak..aku pon tabahkan hati msukkan balik gamba, icon2 social media yang kecik2 tu..backkground pon abis xkua..masuk tang nak save lam cd plk makin sengal..dah 4keping cd aku try semua xjadik..da lah bende ni cerewet xleh nak remove, relocate or even rename..abes xjadik..last2 tpkey la jgk dek otak aku yang bernas ni cmne nak save bnde 2..tp xleh ckp kat sini sbb tkut di mate hati korang idea aku memang xbernas langsung...gagagaga

siap2 semua aku siap2 pg anta assignment...Balik kolej singgah cafe, bungkus nasi..nafsu mkn aku skrg memeng tgh kuat, kalau dulu xmakan nasi berhari2 pon xpe,skng lau tgh hari xmkn nasi rase resah...hahaha balik blik bukak laptop..tgk2 wireless t;sgtlah funnnnn..so tgk2 blik smua social media(mentang2 webpage sal SM) aku yang dah 2minggu terbengkalai...huhuhu

ni la ICTmate aku..tukang bt webpage yang pki beg pink pucat 2..ok2..ayat mbangge diri di siteww..gagaga

rase nak upload byk2 jer gambau..tenet laju gile..haishh..!!

nota buat intan aishah:
sila jadikan study week minggu untuk blaja bukan minggu utk berpawagam kat bilik yerr..teeheee

3 comments:

  1. panjang molek perggghhh tue,huhuh.sedap ko teh o cafe fakulti tue?

    ReplyDelete
  2. fuyyoo taq.. aku tengok mu koho comey loni..
    hahhaahah
    busy teh dio..
    aku tgh final exam loni.. mu bilo?
    pape pon, gud luck deh!

    ReplyDelete
  3. DAS owner:
    cam xsekaw WDJ owner je nme bru ni..hehehe
    perggghhh pnje 2 sbb lmo xupdte blog..huhuu
    ado time sedak ado time xsedak tea o c2..;))

    eppo:
    yoko poo..tenz..sero samo jah bilo2 pon..hakss..
    busy2..tok laki pn tabai sket,hiii
    ak final stat 8hb..lmbt g..mu pown gud luck!

    ReplyDelete