Tuesday, April 27, 2010

BASIKAL TUA tungganganku........

dihujung bhgian atas gmbar di atas:
sila perhatikan apa yang baru sahaja selesai dilakukan oleh si gadis..??


Di kala petang menjelma..Inilah peneman cutiku..Sesudah menghirup tea O bersame pisang goreng ku sarungkan selipar jepun yang bersaki-bakikan selut itu..Ku tunggang..ku kayuh tunggangan ini..perlahan-lahan sambil menghirup angin petang sepoi-sepoi bahasa menyapa setiap kayuhanku...Aku tukar kayuhan perlahanku kepada 90km/saat bile aku nampak ade biawak atas jalan...indah kan kampung aku??mcm2 flora dan fauna ade..ngeh3

Aku hanya menanti apa akan jadi pada aku selama 2bulan ni..terutamanya dari segi fizikal..
wait n see..hehe

8 comments:

  1. Beskal mu ko Intan?? dijaga rapi tuh...ganas..wa respek sama lu... kalu lalu ngn rxz pn aku sggup breti kalu mu nk melintas...

    ReplyDelete
  2. wah..antik tp laju tu...jum lumba...mlm nie,tepi simpang nak g kubur ru..haha

    ReplyDelete
  3. mesti naik la berat badan seme ore cuti nie.haha.takpo , balik upm diet balik

    ReplyDelete
  4. JELESNYE!!! ja 8mei br balik Ganu..huhu ;(
    sabar jela nak tggu las paper nie..ermmm

    ReplyDelete
  5. megat:
    meme ptot mu respek aku..
    dale kg ak ak sore jah gadis pingitan hok drift nga basika nie..pyoh doh nk cari..muahahaha

    ReplyDelete
  6. kayrole:
    haha..orite..bisa diatur..setakat tepi simpang kubor xheran..nk terjun dlm kubur pon bleh..tp bkn akak la..basikal je...hahaha

    ReplyDelete
  7. wdj owner:
    haha..kito tgk sapo paling bulat antra bdk2 ben..ak loni kure doh make..hahahaha

    ReplyDelete
  8. jaa:
    sabar jaa..xpo2..u lain pon lmbt jgk blik..taq sem ni sbb pper sket..byk coswork..anyway..gud luck jaa..4ur several left paper=)

    ReplyDelete