Saturday, May 26, 2012

quick update

Assalamualaikum...Dah lama sangat tak update blog ni...dah dekat sebulan rase...;D lagi seminggu nak abis class, pastu dah study week, final and then habis...orang lain mungkin happy sebab dah nak abis, dah boleh balik rumah...aku lak hepi sebab dah tak payah buat esaimen, hee tapi ngah pkey nak buat pe lak abis nanti, aku mungkin stay umah abg aku kat Subang, keje lah pape dulu nanti sementara cari keje lain..Ok, berbalik pada esaimen, iaitu benda yang paling aku xsuke time jadi student ni, tp byk membantu aku pham ssuatu subjek, hee semua dah siap, tinggal fyp je nak edit2, nak anta final draft next week, yeay!!;) k2, nak g mandi , maghrib lak....daaa

esok wedding roomate aku mase kat pc dulu, Jaudah...Semoga berbahagia Jaa, doakan Taq cepat kawen jgk;))

blog akan sentiasa diupdate selepas ini...hik3

2 comments: