Sunday, April 8, 2012

dari dapur

Bahan-bahan
nasi lembik..my favv..yayyy!!
Assalamyualaikum dan selamat pagi semua..! sekarang ni hostel dah sunyi ade beberapa kerat je student yang tak balik..reason xbalik umah mungkin sama dengan aku, sebab banyak lagi kerja-kerja yang terbengkalai, tapi alhamdulillah, aku dah stat discuss result, da nampak hasil even xsiap lagi...bak kata pora "Kita memang tidak akan mampu dan tidak akn kuat untuk buat apa-apa benda sekalipun, tapi sengan izin Allah s.w.t insyaAllah kita boleh buat"..benda yang pora cakap memang berdesup masuk ke kepala aku...hee
Baiklah, berkenaan gambar kat tu, aku yang masak, bahan-bahan beli kat pasar malam, sardin murah (RM5.50), bawang (41sen), beras aku beli kat cafe (RM1) aku buat muka sedih depan akak tu cakap nak makan nasi lembik, kat cafe xde jual, makan panas2...mak aihhhh...besnye...

Fun jugak xbaliksebab mid term break, xde bising2 orang panaskan enjin moto pagi2! tapi aku memang bukan home-type person cam roomate2 aku;p

No comments:

Post a Comment