Tuesday, July 19, 2011

aku off

Hello hye everybody......
since i haven't keep my blog updated, there are so much thing i didn't know about my all of you..hope all of you are doing well friends...i guess that i haven't reveal anything about my new work right..it's not new actually, it's already more than one month I've been working here..working here like providing me a shortcut for my 4months breaks...frankly speaking i am as enjoy as i hope working here..i worked with all the grapes, apples, oranges everyday...i spent most of my time now with fruits until all the staff here called me "Kak Buah" haahaa..manager aku pon memang da serah tanggungjawab bab2 bua ni kat aku...order buah pon semua aku kena sendiri..org lain xleh bawak masuk fon time keje tapi aku boleh..haahaa.

Ok..itu buah-buahan campuran yang aku buat...dan sebelah tu tangan Kak Buah ye...;p

As i am off today, i start to make me myself has a hand in all kind of businesses... i feel like to cook, shop, eat, sleep and all those thing that ca be classified as relax try to be listed for today,hehe..rase sgt gian nak masak...tapi malas..so aku masak yang simple2 je....;)

..ayam kicap..

kacang panjang goreng+carrot sket sbb baik utk org rabun mcm aku ni ,heeee

ini ialah bubur barli+kacang hijau, buka bubur lambuk ok! haaha...

baiklah...jgn di salah sangka ye...aku buka bermain di lopak air dpn rumah aku...tapi ini lokasinya di pantai..utk kselamatan ank sedara aku...kite bermain di gigi susu air je ok haikal da hidayah...selamattttt!!! haahhaa

aku dah rindu nka p class...rindu UPM...to zinie and roza...kangan bangat mahu karok sama kamooooo...t ajok Manager Guo sekali ye zinie! hahaha;p

..hope this 1month will give me skin that's more moisturized..hope i still have time to make my skin livelier again...and make sure that i'm not too fat or not too skinny...haha somebody would fly back to Malaysia this 18Aug ;p..

2 comments:

  1. aih...tokey buoh ko lonih???acu olor durian 3 4 bakul...free sudah la...saing2...ehehehehe...

    ReplyDelete
  2. kak buah! zinie mane penah karok dong! haha. rndu jugok kat taq tuwww. arap MANAGER guo ade mase untuk layan kite sem depan. HAHA.

    ReplyDelete