Friday, March 18, 2011

waoh pauh=mangga=mango

i found the hardest time tonight to..all my plan was immediately canceled when i was overwhelmed with food...

Lepas aku bedal burger ayam special..roomate aku Zinie aja aku makan woh pauh atau dalam bahasa standardnya mempelam atau mangga...Dan bak kata orang kampung aku MANGO....ahahaha;D Lepas tu mata memang dah xleh nak bukak...update blog pon sedar xsedar je ni...siyes!

lokasi: dapur bujang taq & zinie !!

mak zinie kirim..bes..manis...lemak2 giteww ;)

part bijik yang bes tuh!!!

aku dah rase aku bukan berada di bumi...bak kata mat yeng di alam loda-loba...haha ngantuk yang teramat sangat...gua tido dulu...chowww!!!

3 comments:

  1. kalau kene paoh putik dgn colek , perghh lagi meleleh hahaha

    ReplyDelete
  2. makan mempelam malam2 hari? tak sakitkah itu perut?huhuh

    ReplyDelete
  3. arep:
    meleleh mmg la mleleh arep...mlm2 skit prut gua nt...hahahaha;D

    wdj owner:
    xpe..mangga da msk xskit prut....sbb xmasam pon..hehe

    ReplyDelete