Friday, October 1, 2010

gambar2 tentang 2peristiwa

Fuhhh...Fuhhh
Hari ini aku nak luangkan sket mase ni update blog aku ni..Sebab rase da sampai seminggu kot xupdate...haha..keje yang bertimbun2 xsiap2 lagi..test pon ade satu lagi..huhu..Harap2 minggu2 yang memenatkan badan dan otak ni berlalu dengan cepat..Untuk menjimatkan mase aku xnak nulis pnjg...upload gamba sudaa...;p

Ok..hari tu aku pegi tengok teater kat Istana Budaya dengan budak2 teater..memang bes lah! So, jom tengok gamba2 ni! pakai nfon je ambik gamba ni..Tapi cam cunn je gambonyer! haha

Jeng jeng! haa..ni la die teater yang aku tengok..TEATER MUZIKAL TUN MAHATHIR=)

Ngah pilih cd lagu..Siap karoake lg dlm bus..mmg coooolll lah! haha

Ok2..ni pasu bunga gergasi kt IB..tapi pening kan nengok gamba ni..gerrrrrrr~~

Erra bawa watak Dr. Siti Hasmah..Comel gile Erra..=)

"Ni ayah angkat saye"...hehe

omg...si pendek! Final post sebelum naek bus;))

Lam post sebelom ni, ade aku cite sal pegi MARDI..So, ni pulak kesinambungan cerita Mardi 2..Presentation da siap..Paper work pulak submit next week! capet2..

Puan2..encik2..kakak2..MARDI ni...bla bla bla..ngah ngantuk gile time present ni.. kul5 bru tdo mlm 2..huhuuYer..Puan-puan..encik2..yang kecik2..comel2 ni..cik nurol ansari...;)
"kak an..bakpo awop jah beraksi gagah 2?"..;ppelik jer gamba ni..2 senget...2tegak...haha

Bercerita melalui gambar memang senang! sesuai untuk musim2 sibuk seperti sekarang!;p

grrrrr: Jerawat pon sibuk duk memenuhi wajah sesibuk tuannye...gasppp**

5 comments:

  1. aku agak jeles ngn teater tu..bunyi kaba sdap...ye dop??

    ReplyDelete
  2. oh jengz mic nok cabut.. sy bergaya gagah sebab nok tumbuk ore ngato ko sy muhammad ali.. haha..

    ReplyDelete
  3. megat:
    mu meme patot jeles pon megat! besh gile2..kagum r tgk props n pentas IB! hehe

    darling:
    hahahaha..btol2 k.an..lawok la tune k.an..haha

    ReplyDelete
  4. intaq!!!
    mau tgk juge!
    i'll pm u :)

    ReplyDelete
  5. miss Qim:
    tgk2..sapa 4oct..huhuu

    ReplyDelete