Saturday, September 4, 2010

bile antu gamba balik KAMPUNG

**antu gamba with her "si tua"**

Selepas 8jam 45minit aku kena goncang kat dalam bus semalam..akhirnye aku selamat sampai kat kampung halaman aku..Memang rock n roll la pakcik 2 bawak bus..laju gile..aku ingatkan sampai la awal..tapi lambat jugak sampainyer;p aku sempat lagi sahur kat umah walaupun aku memang da kenyang..tapi sebab rase nak makan jugak nasik kat umah..So aku makan la nasik setengah senduk jew..haha
**antu gamba racing bsame adik tanpa bukak tongkat,muahaha**

Waktu yang paling seronok time bulan puase ni bagi aku..Suasana menyiapkan juadah berbuka ngan family..Aku ngan mak aku da masuk dapor kul5 lagi..Aku pulak sibuk duk suh abah aku kait rambutan kat rumah aku ni yang merah2..memang mengugat puase aku..Da la aku ni spesis xleh tengok rambutan,hehe bukan saje rambutan, dengan cempedak skali abah aku ambik, penuh satu keto sorong,hahaha

This is antu gamba's final pose before her mom yelling from the kitchen

"Sha....!!! doh2 la tu duk ambik gamba,nak dekat bukok doh ni"...hahaha

So, aku n adik2 aku yang tengah shooting depan umah dengan "si tua" ni terus berlari2 anak masuk ke dalam umah....yeeaaayeyyy da nak bukak!

this shoot remind me of my childhood..miss those time..;))

7 comments: