Monday, August 30, 2010

jangan tiru keperibadian aku..;p

Hari ni setibanya aku dalam class Syntax aku rase "lemas" yang teramat sangat..Air-cond yang sebelum ni memang aku anggap musuh tibe2 jadi kamceng ngan aku..Aku duduk kat kerusi tu serba tak kene..Badan aku rase berat sangat(terlebih tido kot,haha)..Aku rase xnak cakap ngan sape2 pon..Muke aku tak yah cakap laa..Muncung dah boleh ikat ngan tali rafia dah..kesian kat orang yang tertengok muke muke garang aku tu..Dah la lecture lame giler tadi..Balik bilik aku tido sampai kul3.30(Nah, hambik kau,haha)..Bgun..aku buat benda yang boleh beri ketenanangan pada aku..Thank God..i'm all ok now..;))

gamba ni xde kene mengena pon dengan hari ni..tapi aku rase ade kena mengena dengan perasaan aku;p-being suffocated by her own mood-
Black cardi ngan pink dress ni aku beli bundle..5ringgit ajeww!!

Bulan baik ni jangan masam2..jangan garang2 tau..kurus puase..hehe
chill outttttt girl!!!

12 comments:

  1. tau xpo... jangan duk mncung2 eh... Raya dkat dh nih, pbanyakkn snyum2 etep...

    ReplyDelete
  2. bakpo gak ni anak kak Na wei?
    keno kenak ko sapo gak?

    ReplyDelete
  3. megat:
    haha..kalu mu wi dt rayo bru ak senyum lebar megat...hahaha

    indie:
    keno kenak ko anok pok su yeng...haha

    ReplyDelete
  4. bakpo ni taq...btw..mu comel laaaaaaaaaaaaaaaaa....huhuhu

    ReplyDelete
  5. smggu lg ak nk dpt cti etp.....
    2 jd sawan gni nyo...kah3;p
    ouuhhh...tq kiah..malu ak mu kte g2...hak3
    rahmat bulan ramadhan kot...;))

    ReplyDelete
  6. nak tiru cik farah..taq mu comel laa.huhuh(nada membodek..erkkk..duit tpp tak byr lagi.huhuh)

    ReplyDelete
  7. taq,drop no phone kt blog aku.
    ni no aku.o14-7230753

    wey,bundle mana mu beli dress come2 ni?

    ReplyDelete
  8. pali:
    perhatian yer..nada membodekmu itu tdk akn mgntikan dt tpup 2 sbg dt rye...hahahaha

    momoc:
    moc..orite2..t ak preboh no tpon aku kt bloh mu..haha..
    bundle lam upm moc...semo 5hinggit! heaven...!;)

    ReplyDelete
  9. aloh.jauh kakloh upm nk g.reunion 2 bila?aku de kt msia til 19th.ingt nk g knduri abe neeto 16hb 2..nnti mu sms la tarikh reunion 2.IA aku g.cuma yg masalahnye aku takot aku blik perak raya denu thn ni.plan raya tak konpem lgi .kalu leh,raya ke-5 ke ats orite gak 2.

    ReplyDelete
  10. momoc:
    owh..neeto kelik ko?bunyi kaba ryo ke4 nk wat..xpola..rano2 ak msg mu nt..breh moc!;)

    ReplyDelete
  11. olohlah ciannyo kak aq ni..haha(padan muka)..
    anyway papepo,i love that dress..so cooolllllll!!
    simple and clean..

    ReplyDelete
  12. umi:
    owhh reli..tenz...next time sign up with ur account if feel like to left me some comment;)))

    ReplyDelete